Tuesday, September 13, 2011

CINTA....tahukah kamoo bahawa aku terlalu sayangkan kamoo....syang kamoo sangat2...aku tak tahu ape yang ade dihatimu....walaupon kamoo amat sukar untuk menggungkap kata sayang,cinta,rindu pada aku,,tp aku tahu bahawa jauh disudut hati kamoo,,kamoo pon berperasaan begitu padaku...walaupon kamoo kadang2 membuat hatiku sakit,resah,merajuk dengan kamoo tanpa kamoo tahu apa masalahnya dan memujkku..,,aku tetap sayang pada kamoo..kerna kamoo sudah terpahat dalam hatiku..
CINTA....aku terlalu rindukan kamoo..aku teringin kita bertemu...walaupon kita tidak penah bertemu,,,aku  selalu memikirkan tentang dirimu...aku terlalu ingin berjumpa dengan kamoo..mesti indah kan saat itu...dapat ku bayangkan bila kita bertemu nanti mesti suasana yang gembira..menjadi memori yang terindah dlam cinta kita...
CINTA....aku rase sungguh bahagia bila bersama kamoo...kamoo banyak menyedarkan aku tentang kehidupan...membangkitkan semula semangat aku untuk turus menikmati hidup ni yang dlu suram bertukar dengan kegembiraan...TERIMA KASIH CINTA,...kehadiran kamoo banyak mengubah diriku...aku rase bersyukur sangat kerna adanye kamoo dalam hatiku kini...
CINTA.....tahukah kamoo bahawa aku terlalu menyintai kamoo....tidak terucap dengan kata2...sungguh dan benar2 sayang pada kamoo...aku harap kamoo pon begitu dengan kehadiran aku dlam hidupmu memberikan sinar yang bru dlm kamus hidupmu...aku tidaklah meminta lebih cuma aku harap kamoo akan menjaga CINTA ini sebaik2nye...
CINTA....tahukah kamoo bahawa aku memilih dirimu bkan berdasarkan rupa tp aku memandang kepada keperibadian kamoo..tatasusila kamoo yang menarik aku untuk mendekatimu...aku merasakan bhawa kamoo adlah insan yang tepat untuk menjadi pasangan hidupku..rupa paras kamoo yang sedap mta memandang hanyalah bonus kepadaku kerna itu diriku tertambat hati padamu....
CINTA....tahukah kamoo...sebenarnya sudah lama aku memendam rasa ini sejak dizaman kita bersekolah lg..tapi aku tidak pernah meluahkan pada sesiapa krna aku begitu malu padamu...wktu itu,,aku sedar aku tidak layak untuk memiliki kamoo..,,kamoo menjadi kesayangan orang ramai,..begitu ramai yang meminati dirimu termasukkan la kwnku sendiri...aq hanya mampu melihat,memendam rasa n tersenyum pada wktu itu...begitu lama untukku hapuskan perasaan itu...
CINTA....sekarang ini impian aku telah menjadi kenyataan...kamoo telah menjadi insan teristimewa dihatiku...aku sangat bahagia sekarang..kiranye cintaku berbalas juga walaupon mengambil masa yang lama...sayang kamoo CINTA HATI ku...aku selalu berdoa pada tuhan agar merestui cinta kita dan panjangkan la jdoh kita...aku ingin alami hidup bersusah senang bersama kamoo..ingin sentiase berada disisimu walau ape yang terjadi aku harap kita dapat tempuhi bersama....sangat menyayangi dirimu sepenuh hati....
CINTA....terima kasih atas segala nasihat yang sering kamoo ungkapkn padaku untuk terus maju kehadapan tanpa menoleh kebelakang lagi...kini aku merasa bersemangat untuk lalui hari2ku dengan adanya kamoo disisiku...aku harap kamoo sentiase menyokong aku...kamoo adalah sumber inspirasiku....aku akan ingat segala pesanan yang kamoo titipkan padaku setiap hari agar menjaga hubungan sesama kawan dan orang lain....aku berjanji aku akan buat yang terbaik untuk masa depanku....
CINTA....terima kasih memilih diriku menjadi teman hatimu....akanku setia pada hubungan yang sangat murni ini yang telah kita bajai dengan kasih sayang,rindu dan cinta moga terus tumbuh dengan mekarnya harum mewangi sepanjang masa...terlalu sayangkan kamoo CINTA......<3<3<3


                                                      

No comments:

Post a Comment