Saturday, March 19, 2011

tErLuKa

walaupon hatiku kau lukai tp aku msih sygkn kau..susah tok aq buang perasaan aq pda kau..ia da sebati dlm diri aku...ble aku mencintai seseowg itu,,, hanya dye jela yg ade dlm hatiku..xkn sesekali aku menduakn dirinyer...mengapa harus aku yang hadapi sume ni?????..aq terluka krna kau...wlupon aq yg memutuskn tok undurkn diri demi kau n dye,,tp aq x rela sebenarnyer..,,hatiku sakit ble melihat kau dgn c dia..aq tersngat sygkn kau..cuba la kau fhm isi hatiku...sakit hati ni tuhan je yg tau..sekarang ni aq cm hilang arah ble kau da jauh dri aq..kte pon da x mcm dlu lg...mmg btol owg ckp,,LAU BERCINTA UH BERPADA2,LAU DA OVER NILAH PADAHNYER...ermmmmmmmmm..wlucmne sekalipon,,aq ttp akn setia dgn cinta aq n kuserahkn sume uh pda yg MAHA ESA agar tunjukkn jalan hala tuju hubungn ni...aq terlalu tkot kehilangan kau...percaya lah..hanya kau sowg dlm hatiku..aq akn bertahan selagi aku mampu..believe me dear...<3<3<3
                      
                              
                                             
 
                                  

No comments:

Post a Comment